Produktet er nu på lager. Køb online på vores webshop her.
Ønsker du at blive forhandler, venligst kontakt os på 86 81 81 43.

Se her på vores webshop for alle JLM produkter.

Kan også købes i fysisk butik her:
Refi Autodele - Nørrebro - Heimdalsgade 14, 2200 KBH N. Tlf: 35835511

Youtube video der forklarer hvordan produktet virker.

Sikkerhedsdatablad 

Bemærk, søger du regeneringsvæske til blandt andet franske biler, for eksempel Eolys væske, venligst se her.

Det kan blive endog rigtig dyrt, hvis først der begynder at blive problemer med regenereringen i dit dieselpartikelfilter!
Ved hjælp af den nyeste teknologi på markedet, JLM DPF Cleaner, er det nu muligt på enkelt vis med forebyggende behandling, at komme problemet til livs.
Er skaden sket, og regenereringslampen tændt, så er der flere tests nedenunder der påviser produktets evne til også at afhjælpe det. 

En af vore kunder har givet udtryk for at produktet har de ønskede virkninger, vi spurgte om hvad han gjorde og hans oplevelse:

Hej!!
Udskiftning af 3 trykudligningsslanger – før og efter filtret – pris 1.700 kr. alt incl. – derefter en flaske JML til 60 l. diesel, efter 55 km. motorvejskørsel i 4. gear slukker begge advarselslamper – efter nu ca. 800 km. stadig ingen tændte advarselslamper. Men der var godt nok en udpræget stank af afbrændt filter de første kilometer
Suzuki Grand Vitara 1.9 DDIS/2006 – 126.000 km. Kørsel mellem byggepladser i København, d.v.s. udpræget bykørsel.
Ved meget bykørsel skal filteret have lidt hjælp til rensning.
mvh Allan

Lever op til forventningen om rens af partikelfilter – 29-02-12

I vores Peugeot 307 HDI begyndte motorlampen at lyse og den skrev at det var galt med partikelfilteret og at det skulle skiftes. Den tabte sin motorkraft og vi kunne i 2. gear ikke køre mere end 30 km/t og i 5. gear kunne vi ikke få farten op på mere end 130 km/t. Et partikelfilter er temmelig dyrt, så vi ville prøve noget før vi evt. besluttede os for at skifte dette. Vi købte 1 flaske Diesel partikelfilter rens (100 ml.) svarende til 60 liter diesel. De første 200 km. gik motorlampen skiftevis ud og tændte igen alt i mens at motorkraften i bilen kom og gik alt afhængig af om lampen lyste eller ej. Nu har vi kørt godt 400 km og de sidste 200 km har den ikke lyst eller skrevet noget om at partikelfilteret skulle skiftes, så vi er udelukkende rigtig godt tilfreds med produktet og vores bil trækker nu normalt igen. Vi kan varmt anbefale produktet.

Karina Clemmensen


Engelsksproget video om de forskellige muligheder alt efter behovet:



 Original JLM Diesel Particulate Filter cleaner hjemmeside.

JLM dieselpartikelfilterrens - ny
 Dieselpartikelfilterens


Læs også om vores 2 andre nedenstående JLM produkter

Dielserens - JLM Diesel Extreme Cleaner
JLM Regen Plus



JLM - VERDENS NYHED!

JLM’s active ingredients have been developed by the ‘2009 Technology of the Year Award ‘ winner!

Diesel Particulate Filter Cleaner.
JLM DPF Cleaner er velegnet til alle typer dieselpartikelfiltre, tilføjes til dieseltanken ved hvert serviceeftersyn, for at give DPF den maksimale rensekraft.

Den kan også tilføjes tanken, for at rengøre blokerede filtre ( 1. niveaus advarselslys ) og aktiverer den fulde filterregenering i vanskelige kørselscyklusser ( dvs. bykørsel ).

Køb online på vores webshop her.

 
Anvendelse:

Tilføj 375 ml. JLM DPF Cleaner til 60 liter diesel, før eller efter påfyldning.

Regelmæssig brug giver de bedste resultater.




Produktoplysninger:

Sikrer filtersystemets langtidsholdbarhed!

Muliggør passiv regeneration inden for et større temperaturområde!

Forhindrer ukontrolleret regeneration, der ellers kan skade filterunderlaget!

Holder uforudsete vedligeholdelsesomkostninger nede!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

JLM har i samarbejde med deres engelske forhandler, lavet tests på 4 biler.
Alle 4 biler havde seriøse DPF problemer, som blev simpelt løst, ved hjælp af
tilsætning af 375 ml JLM renseadditiv.

Bilerne kørte alle i omegnen af 500 km, med produktet tilsat.

TEST 1:

Chevrolet Captiva 2.0 liter.
Årgang 2008.
Kørt 75680 km.

Før behandling med dieselpartikelfilter rens:
Tomgang:


 
  800 omdr.  modtrykssensor
2000 omdr.  modtrykssensor
4000 omdr.  modtrykssensor
4 kpa
17 kpa
47 kpa
     Voltage .66
Voltage .97
Voltage .1.47


Aktion: påfyldning af 375 ml. JLM DPF Cleaner i tanken.

Bil checked efter kørsel med en fuld tank:
Tomgang:



 
  800 omdr.  modtrykssensor
2000 omdr.  modtrykssensor
4000 omdr.  modtrykssensor
0 kpa
0 kpa
0 kpa
     Voltage .49
Voltage .49
Voltage .49-50

TEST 2:

VW Passat 2.0 liter, motor kode BMR.
Årgang 2008.
Kørt 69744 km.

Ejer: Lokal doktor, med meget langsom bykørsel.

Bilen blev præsenteret med regeneringslampen tændt og bilen havde kørt i nødprogram de sidste 90 km.

Aktion: Rørene blev fjernet fra dieselpartikelfilter tryksensoren, for at stoppe bilen i at kalde på regenerering.

375 ml JLM renseadditiv blev tilsat fuld tank, og ejeren sendt ud på vejene.

at have brugt en fuld tank, blev tryksensorene sat på igen, og følgende data aflæst:
Tomgang:


 
  800 omdr.  modtrykssensor
2000 omdr.  modtrykssensor
4000 omdr.  modtrykssensor
2 kpa
4 kpa
8 kpa
    


Sodindholdet var nu på 9,6 %

Bilen havde haft en historie med regenereringslys alarm ofte.

TEST 3:

Alfa Romeo 157, 2.4 JTD
Årgang 2008
Kørt 50468 km

Besked på panelet: DPF fuld.

Var ikke i stand til at indsamle oplysninger, fejl på diagnose stik, muligvis grundet slid på bilen.

Aktion: 375 ml renseadditiv tilsat fuld tank.

Efter 336 km rapporterede kunden tilbage, at bekeden om fuld DPF var væk.

Efter en fuld tank var brugt, lykkes det at få kontakt med bilens ECU.
Tomgang:




  800 omdr.  modtrykssensor
2000 omdr.  modtrykssensor
4000 omdr.  modtrykssensor

2 kpa
12 kpa
31 kpa

    

 
TEST 4:

Volvo V70
Årgang 2008
Kørt 39200 km

Regeneringslampen tændt, og advarselsbesked: Sidste regenerering 310 km.

Aktion: 375 ml JLM renseadditiv tilsat fuld tank.

Bilen checked efter kørsel med fuld tank.
De eneste data der kunne læses, var at DPF filter kun var 13 % fyldt,
samt at advarselslampen var slukket, og der var ingen advarselsbesked længere.


Læs mere her om Diesel Extreme Clean fra JLM.

Læs mere her om Diesel DPF ReGen PLUS fra JLM.